۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

آكواريوم در دكوراسيون داخلی

سفر به اعماق دريا يكي از شگفت‌انگيزترين سفرهايي است كه بشر موفق به درك آن شده است؛ شما نيز مي‌توانيد با تمهيد يك آكواريوم در خانه، از آرامش سحرانگيز آب و شگفتي‌هاي جهان طبيعت به طور همزمان برخوردار شويد.

آكواريوم‌ها با ابعاد و اشكال مختلف، در تركيب با علوم و فنون روز، تبديل به يكي از مهمترين مولفه‌هاي زيباسازي در محيط خانه شده‌اند. چنانكه شما مي‌توانيد از اين عنصر زيبا، به عنوان پاراوان براي جداسازي برخي فضاها در دکوراسیون داخلی استفاده کنيد.

ورود آشپزخانه‌هاي مدرن با ديوارهاي اپن (باز) به خانه‌هاي ايراني، كدبانوي خانه را در برخي موارد با مشكل مواجه مي‌سازد، اما اجراي يك ديوار آكواريومي در بخش اپن آشپزخانه، علاوه بر مصون نگهداشتن فضاي خصوصي آشپزخانه، زيبايي صدچنداني به آپارتمان شما هديه خواهد داد.

ميزهاي شيشه‌اي كه بخش زيرين آن تبديل به يك آكواريوم شده است يا آكواريوم‌هاي استوانه‌اي كه به جاي آباژور مورد استفاده قرار مي‌گيرد نيز از ديگر استفاده‌هاي دكوراتيو آكواريوم‌ها هستند.

شما همچنين مي‌توانيد با تمهید یک آکواریوم در درون بخشی از دیوار منزل خود، یک تابلوی متحرک و واقعی از ماهی‌ها در انظار میهمانان قرار دهید.

منبع :jamdecoration.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر